onsdag 6 augusti 2008

Skrytväggen klar!


.
Hej vänner!
.
Nu är äntligen vår skrytvägg klar. Känns skönt att ett sommarprojekt, om än litet, är färdigtställt. Bilderna har vi framkallat hos www.crimson.se. Det går supersnabbt och bilderna blir jättefina. Vi skickade in dem på torsdagseftermiddagen och på fredagen låg de i brevlådan. Sånt gillar jag, snabba ryck!
.
Lampan kommer ifrån min morfars Fredes mekaniska verkstad. Visst är den fiin? Nu ska jag ta ett varv till med penseln...
.
Idag skiner solen!
.
kram e

22 kommentarer:

Himmelbit/Njut en smula sa...

Fiiint! Det blev ju jättebra!!

Skönt att höra att solen visar sig någonstans ;-) :-D. Här är det regntungt idag - trist för de som fortfarande har semester, helt ok för mig som börjat jobba.. ;-) :-D.

Ha det toppen!
Kramar

Smått och gott hos Lina sa...

Så fint det blev! Vi har helt ok väder här också, lite sol lite moln.

Ha det bra!

Kram

Nettan sa...

Så bra det blev !! =0)
Här är vädret oxå OK idag, solen tittar fram, men det blåser en del =0(
Kram, Nettan

Vi sa...

Men så fint det blev, bilderna är jätte fina! En skrytvägg bara måste man ha... *funderar på vilka bilder vi kan sätta upp på vår*

Kram

Hem och Lycka sa...

Vad läckert, snyggt med skrytväggen! Får bli en sådan här också så småningom, när vi fått bebis. kram!

Tidsmästarinnan sa...

hjälp vad fin!
*börjar genast fundera vart vi skulle kunna ha en skrytvägg hemma*

Och svartvita bilder blir ju alltid så fint!

Kram!
Susanne

Vit stjärna sa...

Skrytväggen är tokfin, vilken rolig idé att inspireras av!
Ha det bäst!
Kram Anna

sand mellan tårna sa...

Så supersnyggt!

Har själv börjat köpa ribba ramar från Ikea för att göra en samling, men de där två bokstäverna var ju så fina ihop med ramarna! MVG!

Kram L

Emmas Vita Hus sa...

Vilken fin fotovägg! Älskar svartvita foton, speciellt med barnen. Bokstäverna var också jättefina, vart får man tag isådana? Ha en fin kväll! Kram!

Jenni - Snickarsbacken sa...

Åh så fint det blev! Bokstäverna och den härliga verkstadslamppan - what can I say = Perfect!

Kram Jenni

Hem och Harmoni Marie sa...

Tack för tipset!
Jag gick in på länken direkt och har redan beställt fem foton...hoppas det går lika fort som för dig.

Ha det gott, kram Marie
PS. Höll på att glömma... det blev jättefint på väggen!

blacknwhite.dk sa...

Hej!

Vad kul att se hur "mina" varor blir använda. Det ser mycket fint och trevligt ut. Fina billder och tuff lampa.
Välkommen åter.

Många sommarhälsningar,
Vibe
blacknwhite.dk

Anonym sa...

Jättesnygg "skrytvägg". De där bokstäverna liknar de jag har, fast jag har ett B och ett V. Jätte snygg lampa.

s.m.i.l.e sa...

snyggt! fortsatt trevlig sommar!

Maria sa...

Super fint!!! Crimson är jättebra, framkallar alla mina bilder där!

Tess på Tilda och Mamma sa...

Hej kul att kika in hos dig,vilken fin vägg du gjort man är alltid nöjd när ett projekt är klart.
Ha en fortsatt mysig helg.
Kramis Tess på tildaochmamma

Anonym sa...

Tycker det blev en FINvägg!! :-) Gillar lampan!! Ha det gott, kram!

Hem och Harmoni Marie sa...

Hej igen... tänkte bara säga att jag fick mina bilder snabbt också, och vi blev väldigt nöjda.
Så tack för tipset!
Kram Marie

Helena Dovier sa...

Vilken makalöst snygg vägg - jag är helimponerad av kombinationen av tavlorna, bokstäverna och lampan. Toksnyggt, helt enkelt!

Kram från Helena

Ascaca sa...

Jösses, vilken fin lampa!
Jag blir grymt sotis!
Kan du inte visa fler bilder på den?

Therése sa...

Hej Elin, jag såg bilder på din jättefina stora spegel med silverram som du bloggade om den 24 september 2007. Jag har letat efter något liknande, var kommer den ifrån? Hur stor är den?

Tacksam för svar! :-)

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Måste erkänna att jag blivit såå inspirerad av din vägg att jag gjort en egen!
Eller den är på god väg iallafall!

Tack för fin blogg!

Jeanette