onsdag 27 augusti 2008

Feberfrossa och glädjeyra...


.
Hej vänner!
.
Ett tag sen sist. Det har tyvärr inte blivit något spikande och målande här hemma (=inget lekrum att visa än). Jag har legat nerbäddad med feber och halsont sen i lördagsnatt. Fy så tråååkigt det är att vara sjuk. Sen har jag en tendens att tro att jag kan kick-starta igång mig själv ....men det gåår visst inte. Kroppen värker, huvudet dunkar... Nep, det är bara till att ta det lilla lugna lite till...
.
I ett försök till kick-start bestämde jag mig för att höstpiffa köket. Liite orkar man väl. Nja, fick bort allt det blå på hyllorna, sen var det bara att inta sängläge igen. Skam den som ger sig, men nu står hyllorna halvfärdiga ialla fall...
.
Ett stort tack till innehavarna av bloggarna Hem och Lycka, Bland kuddar o busiga barn, Beas Barnslikheter och Vårt hus i Provence för era finfina utmärkelser! Jag blir stolt och glad av att läsa de fina ord ni skrivit om min blogg!
..
kram e

6 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Fy för att vara sjuk, inte alls kul. Hoppas du kryar på dig. Finfina bilder som vanligt. kram!

Stämningsfullt sa...

Hej!
Så trist att du är sjuk :( Hoppas att du kryar på dig snart!
Så fina saker du visar!!
Kram.

-- sa...

Vad fina bilder du visar, som vanligt :)
Nu får du krya på dig! Det är inte skoj att vara sjuk. Kram Maria

Pia sa...

Håber du snart bliver frisk igen. Vældig fine billeder som vanligt:-)

Kram P

Veronica sa...

Att vara sjuk är inge kul allas! men grattis till fina utmärkelsen i alla fall.

Kram Veronica

Anonym sa...

Men stackare har du legat sjuk?! Jag har också en infektin som inte vill ge sig, men jag slapp i alla fall feber.
Hoppas du mår bättre nu och att du orkar vara uppe och pyssla lite, om inte, så hoppas jag du vilar ordentligt!

Vilka loppisfynd du har gjort! Kul med udda saker.

Kram K