lördag 8 mars 2008

Teknikens under!

Idag fyller jag år! Av min underbara familj fick jag en Kitchen Aid. Behöver faktiskt lite hjälp i köket nu så kommer det att bli andra bullar. Tycker att den är en riktig prydand i vårt kök, love it!

Min fina Kitchen Aid har fått sällskap i köket av en radio. Den köpte jag faktiskt till mig själv efter att jag hade slitit med en tenta som släpat och hängt efter mig i några år, som något jobbigt i bakhuvudet ni vet. Tentan är numera fixad och genast blev mina steg lite lättare. Plus och ännu mer anledning att klappa mig själv på axeln, är att jag lyckades fixa mig ett arbete. Ibland händer allt på en gång, men det är lika bra att flyta med när man inte arbetar är motvind, eller hur?!






Nu är det slut på kalasandet och jag ska slänga mig i säng, snart väntar ännu en arbetsvecka med många nya intryck och nytt att lära.

Hoppas ni får en härlig söndag!
kram vänner!

35 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis Grattis!

Vilka underbara presenter! Förstår att du är nöjd!

*Vill också ha!*

Men får nog drömma vidare...

Kram Kajsa!

Villa Hemma sa...

Grattis grattis!

Har båda två av dina vita skönheter. Finfina prylar!

Himmelbit/Njut en smula sa...

Ett stort GRATTIS på din födelsedag!!! (som du delar med min svärmor och min pappa - bra att veta va?! ;-)).

Vilken present och klart du var värd en Robban!!

Kram

Jenni - Snickarsbacken sa...

Stort grattis på födelsedagen, 11 min kvar nu... Härligt vackra både praktiska och fina saker få fått! Kram Jenni

Smått och gott hos Lina sa...

Grattis grattis såhär dagen efter :-) Vilka underbara presenter, de passar finfint in i ert annars så fina kök också. Grattis till tentan och jobbet också, mycket att fira :-)

Kram Lina

Färjtorp sa...

Grattis i efterskott!! Vilken present du fick!!!!!!
Kram Johanna

Beas sa...

Grattis i efterskott...med sådan skönheter förstår jag att du känner dig nöjd!

Kram Bea

DRÖMHUSET sa...

Grattis i efterskott!
Underbara saker du fått och köpt!
Längtar också efter en KA, ska bara spara liiite till så :-)
Ha en skön söndag.
Kram Sofie

Jenny sa...

Grattis i efterskott!

Vitt är så fint, skulle kanske önskat mig en KA i födelsedagspresent jag med. Men men, det kommer en födelsedag nästa år med.

Tårtan såg god ut!

Kram

Anonym sa...

Stort GRATTIS i efterskott!
Hoppas du hade en bra dag, men annat kan man väl inte ha med så fina presenter! Så det blev en vit roberts till slut, bra val, den lär du inte tröttna på! (Och om du gör den är det bara att skicka hit den!:-)) Kram Kickan

Solsjö - Under en vind sa...

Grattis i efterskott!!!! En sån vill jag också ha......Kram och ha en bra söndag!

Kalkstenssommar sa...

Grattis!

Vilka fina presenter, avundsjuk? Needa........ ;)

hoppas du får en lugn arbetsvecka.

Kram L

Unknown sa...

åh, vilka fin grejer. Grattis i efterskott!
/B
www.lyckligagatans.blogg.se

Steinheim sa...

Gratulerer med overstått!!
Virker som du hadde en toppen feiring.

Radioen var kjempe fin, en sånn vil jeg også ha....

Kannor och karaffer sa...

Stort grattis i efterskott - vilka fina presenter du fick - inte illa!

Tittar in hos dig för första gången och kommer gärna tillbaka du visar så fina bilder!

Ha det gott!
/Ann

IKT i min vardag sa...

Grattis i efterskott! Jag är riktigt illgrönt avis på din fina present, Kitchen Aiden. Vill oxå ha en, NU!!!

/Linda

Jes/Vita villa vila sa...

Å stort GRATTIS i efterskott & vilken underbar present!!!

Önskar dig den bästa av jobbveckor!

Kram Jes

Malin - I min trädgård sa...

Men vilken fin! Önskar mig en likadan! Och fin färg hade den också...

Maria sa...

Ett stort GRATTIS!! Väntar oxå på en Kitchen Aid, vill baka nuuuuu!!!

Ett hus i vitt sa...

Grattis på födelsedagen!!! *Inte alls avis på dina fina presenter* Kram, kram, från Anette

Handplockat sa...

mums vilka bilder
grattis i efterskott
min sambo vill verkligen ha en kitchen maid
någon gång ska han få en

ha det bäst

Livet i Gläntan sa...

Hej! Jag vill också ha en Kitchen Aid, men det kommer nog...kanske ;) Jag har länkat din sida från min blogg, hoppas det är ok? Mvh jessica

Anonym sa...

Grattis!! Jag önskar mig oxå en kitchen aid!! Detta påminner jag min sambo om minst en gång i veckan : )

Kram Maria

Malin sa...

Hej viken fin blogg du har!!!
Super finoch så mycket inspriation och fina bilder.
En kitchen aid- I LOVE IT

Hälsa gärna på inne i min blogg
Malin

Hem och Lycka sa...

Grattis i efterskott! Önskar mig också en Kitchen Aid men den får nog vänta tills jag börjar jobba igen ;-) KRAM

marie sa...

Hej!
Kan du maila mig din mailadress? Kram från Paulas syster Marie
mariedelice@hotmail.com

H A N N A S - F O R M sa...

Hej och grattis i efterskott!

Vill bara säga att du har en fin blogg och en otroligt härlig stil!

KRAM
Hanna

www.gottablandat.wordpress.com sa...

grattis! har ocksa en kitchenaid.. de e helt outstanding! ha en bra dag!

Beas sa...

Ett varmt grattis i efterskott - så underbara och passande presenter du fick.

Kram Bea

Stämningsfullt sa...

Åh vilken uuuunderbar present!! Jag skulle bli helt överlycklig :)
Jättefin radio också! En sån skulle jag vilja ha på köksbänken :)
Kram!

En inredoholic sa...

Grattis i efterskott kära du! Hoppas du fick en fin födelsedag!!


Önskar dig en härlig dag.. från ett snöigt Skåne : ( Vill ju ha vår!
Kram
Jannice

DRÖMHUSET sa...

Hejsan!
Är inne och fluktar i ditt underbara kök igen ;-)
Är du intresserad av en rabattkupong till stryksystemet så är det bara att maila mig, så skickar jag en bums :-)

drommhuset@hotmail.com

GLAD PÅSK!
Kramar Sofie

In my house sa...

Jättefin blogg du har/kram josse

Ann Helen sa...

Heihei! For en flott gave, og flott blogg også:)

Lyckliga Hem sa...

Vill också ha en Kitchen Aid!!!
Hej! Besöker din blogg nästan varje dag, är det ok om jag lägger en länk till dig på min sida?
Om jag inte hör ifrån dig antar jag att det är ok!