måndag 24 november 2008

Lilla Villa 50

Snabbt inne för att tipsa om min vän Jennys nya blogg,
Kanske känner ni igen hennes hem från ett utav mina (2!, fniss) hemma hos... Många ville se mer och nu kör J live med bloggen.
.
Nu ska jag ta några gula fula bilder på vårt hem. Har svårt att hinna med att fota hemmet just nu. Men ni andra har väl samma problem, det är ju mörkt hela tiden...idag blev det aldrig riktigt ljust ute. Tur att snön ljusar upp lite alla fall...
:
Kameran väntar...
.
kram e

5 kommentarer:

Sweet dreams... sa...

Tack vännen för all hjälp! Love U!

Nettan sa...

Länken fukar inte till din vän, så att du vet !?

Kram Nettan

Elin sa...

Men såå tråkigt att länken inte funkar, provade att göra om den flera gånger... Tack för att du uppmärksammade min Nettan!

Om ni vill kolla in Lilla Villa 50 så finns den även i min blogglista.

kram e

Efwa sa...

Wow vad kul! Undrar om det inte var jag som drömde om att hitta just bloggen med namnet "Lilla Villa 50" när du skrev om den i somras. =)
Nu ska jag slänga mig in där snabbt som sjutton.
/Efwa

Villa Hemma sa...

Roligt med nya fina bloggar, ska kika in med en gång.

Hoppas allt är bra. Här är det finfint, springer som ett troll för att hinna med "allt" innan jag börjar jobba på måndag :D

kram